Hjälpcenter
Se de vanligaste frågorna och svaren. Hitta svaret på din fråga nedan och spara tid.
Spårning
Om du vill se var ditt paket befinner sig kan du följa din beställning genom att ange ditt spårningsnummer från Bring via länken nedan.
Retur
Om du har ångrat ditt köp ska du skapa ett returärende i vår returportal.
Du står själv för kostnaden för returfrakten.
Reklamation
Om det finns fel eller skador på dina varor ska du kontakta oss via e-post inom 3 arbetsdagar efter mottagandet. Kom ihåg att ta bilder på kartongen som varan levererades i.
Vanliga frågor
Saknar du fortfarande ett svar? Vi har samlat de vanligaste frågorna och besvarat dem. Hitta din fråga här och spara tid.

Butikens öppettider
Telefon Lyngby: +45 45 87 09 41
Telefon Hillerød: +45 48 24 65 11
Man - fre: 9:30 - 18:00
Lør: 9:30 - 17:00 (Hillerød: 16.00)

Öppettider för kundtjänst
Man - Fre: 09:00 - 16:00
Lør - Søn: Lukket
Helligdage: Lukket
Telefon
+45 48 26 25 00
Butik
Lyngby Hovedgade 68
2800 kgs. Lyngby
CVR: 17284592
Fyll i kontaktformuläret – så återkommer vi!
För frågor till Holger's kan du fylla i vårt kontaktformulär nedan. Vi svarar så snabbt som möjligt – vanligtvis inom 24 timmar. Vänligen skicka bara ett mejl om samma ärende.
Om du vill reklamera en vara – vänligen skicka istället ett mejl till info@hejholger.se med bifogade bilder av problemet.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt, ber vi dig att vara så tydlig som möjligt med din information och vänligen ange ditt ordernummer.