100 dagars nöjdhetsgaranti
Miso Cookware är ett premiumvarumärke som är dedikerat till att leverera produkter av högsta kvalitet. Därför erbjuder vi 100 dagars nöjdhetsgaranti på alla köp på hw-homeware.dk/homeware.se.
Det betyder att du under de första 100 dagarna kan lära känna din nya Miso stekpanna ordentligt, och om du – mot förväntan – inte är nöjd med hur bra pannan steker, återbetalar vi ditt köp.
Nöjdhetsgarantin gäller alla Miso Cookware Diamond Dust keramiska Non-Stick stekpannor köpta inom garantiperioden. För att använda 100 dagars nöjdhetsgaranti måste du ha ett originalkvitto som är högst 100 dagar gammalt. Vi täcker inte skador som orsakas av missbruk, ändring eller felaktig användning av produkten. Följande måste uppfyllas:
-
Produkten måste användas korrekt och inte missbrukas.
-
Skador orsakade av felaktig användning inkluderar, men är inte begränsade till:
-
Överhettning
-
Missbruk
-
Försummelse
-
Felaktig förvaring
-
Missbruk av vassa redskap
-
Felaktig eller bristfällig rengöring
-
Garanti gäller endast för privatkunder som köpt produkten på hw-homeware.dk/homeware.se.
Utöver 100 dagars nöjdhetsgaranti får du även 2 års garanti på Miso Cookware stekpannor. Det innebär att vi täcker alla fabrikationsfel på stekpannans konstruktion.
Kosmetiska fel och andra förändringar i utseende kan uppstå med tiden. Detta är normalt slitage och åldrande, vilket inte bör påverka prestandan och inte omfattas av vår 100 dagars nöjdhetsgaranti eller 2 års garanti.
Om du vill returnera din Miso Cookware stekpanna ska den skickas till:
Hw-lager
Solvang 40
3450 Allerød
Danmark
info@hejholger.se
Observera att kunden ansvarar för returfraktkostnaden (49 DKK dras av från återbetalningen). Returvaror får inte skickas till paketboxar. Alla returvaror ska skickas direkt till företagets adress efter överenskommelse.