Retur
Har du fått en vara som skadats under frakten, inte motsvarade dina förväntningar eller är det fråga om en reklamation?
I vår returportal loggar du in med ditt ordernummer och postnummer.
När du är inloggad får du en steg-för-steg-guide där du kan välja vad du vill returnera och vad som ska göras med varan.
Det är viktigt att du följer guiden noggrant så att vi kan hantera din retur så snabbt som möjligt.
Du hittar ditt ordernummer i din orderbekräftelse.
Så här returnerar du:
Du kan själv välja att köpa frakten till din retur, men om du köper en returetikett via oss kan du returnera ditt paket för endast 150 SEK.
Vanliga frågor
Om det finns fel eller skador på dina varor ska du fylla i returformuläret ovan. Följ bara guiden steg för steg.
Har du frågor kan du alltid kontakta vår kundtjänst via e-post: info@hejholger.se eller ringa på +45 48 26 25 00. Vi hjälper dig vidare i reklamationsprocessen beroende på problemet.
Vi tar inte emot returer av defekta varor utan föregående överenskommelse med kundtjänst.
Det är 100 dagars returrätt på oanvända varor i originalförpackning från mottagningsdatumet.
Oanvända varor i originalförpackning skickas till vår lageradress:
hw-homeware lager,
Solvang 40,
3450 Allerød.
Kom ihåg att packa varorna ordentligt.
Vi kan endast ta emot returpaket på vår adress och kan inte hämta varor i paketshoppar. Du står själv för portokostnaden.
Du kan skapa ett returärende och få en returetikett här.
En returetikett kostar 150 SEK och skickas via e-post. Kostnaden för etiketten dras av från returbeloppet.
Vi kan inte byta varor köpta online mot andra varor. Vi återbetalar varan när vi har fått tillbaka den, förutsatt att den är oanvänd och i originalförpackning, till det kort som beställningen betalades med.
Om du vill ha en annan vara i stället behöver du lägga en ny beställning.